Objednatel dává souhlas se zpracováním a správou svých osobních údajů společnosti B-LEASING CZ, s.r.o., IČ 26910713 (dále jen „Správce“) v rozsahu, v jakém je žadatel poskytl nebo v budoucnu poskytne v souvislosti s podáním závazné žádosti o poskytnutí leasingu nebo úvěru nebo jiných jednostranných právních úkonů či uzavíraných smluvních vztahů vztahujících se k předmětu podnikání Správce, a to na dobu nezbytně nutnou, nejdéle potom na dobu pěti let ode dne jejich poskytnutí. Osobní údaje Objednatele jsou shromažďovány a zpracovávány Správcem v jeho informačním systému a dále v listinné podobě v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (dále jen „ZOOÚ“), zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník a zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, vše ve znění pozdějších předpisů. Osobními údaji se pro účely tohoto souhlasu rozumí jméno, příjmení, adresa, datum narození, rodné číslo, kontaktní spojení a ekonomické údaje a doklady charakterizující a prokazující jeho bonitu a důvěryhodnost objednatele (vyjma citlivých údajů).
Osobní údaje Objednatele jsou zpracovávány Správcem za účelem:
V případě, že Objednatel poskytl Správci v souvislosti se žádosti příp. kdykoli v průběhu trvání smluvního vztahu kopii svého občanského průkazu, rodného listu, řidičského průkazu, pasu, průkazu zdravotní pojišťovny apod., uděluje tímto výslovně Správci souhlas se zpracováváním a uchováváním těchto kopií a údajů nacházejících se na nich (vč. fotografie), a to po dobu trvání souhlasu ad výše.
Objednatel byl Správcem poučen ve smyslu ust. § 11 a § 12 ZOOÚ o postoupení jeho osobních údajů rovněž smluvním partnerům Správce z oblasti poskytování leasingů a jiných finančních produktů a za účelem shora uvedeným, s tím, že smluvní partneři Správce jsou povinni dodržovat při správě a zpracovávání osobních údajů Objednatele shodně příslušné shora uvedené právní předpisy a dále, že Objednatel má právo na přístup ke svým osobním údajům a nárok na jejich opravu. Správce je povinen přijmout taková opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům Objednatele, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Tato povinnost platí i po ukončení zpracování osobních údajů.
V případě porušení povinností Správce má Objednatel právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů se žádostí o zajištění opatření k nápravě a dále žádat po Správci nebo zpracovatelích údajů učinění kroků dle § 21 odst. 2 ZOOÚ.